Известие

Collapse
No announcement yet.

ниски обороти на боксер

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • ниски обороти на боксер

    от скоро имам алфа 145 1.7 боксер купух я с следният проблем
    на ниски обороти когато подам рязко газ заглъхва от какво може да е моля някой стар алфис да ми даде съвет
    Alfa Romeo 156 TS 1.8
    Alfa Romeo 145 1.7

  • #2
    Първоначално публикувано от cais Покажи съобщение
    от скоро имам алфа 145 1.7 боксер купух я с следният проблем
    на ниски обороти когато подам рязко газ заглъхва от какво може да е моля някой стар алфис да ми даде съвет
    Възможно е да е дебитомер,а може и запушени дюзи да имаш.А най-точно колегата по-горе ти го е казал-Диагностика.
    Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
    Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от kompir
      АА боксера май няма дебитомер-поне доколкото съм поглеждал под капака на моята Обаче нищо не пречи да смениш 1 въздушен филтър,свещи и горивен филтър(поне не са скъпи части),пък ако няма промяна варви на диагностика.
      1,6 и 1,7 са много различни мотори. 1,7 ИМА дебитомер. Колегата ми спомена, че горивната помпа не е оригинална. Може да има връзка и с това.
      166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
      ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от kompir
        АА боксера май няма дебитомер-поне доколкото съм поглеждал под капака на моята Обаче нищо не пречи да смениш 1 въздушен филтър,свещи и горивен филтър(поне не са скъпи части),пък ако няма промяна варви на диагностика.
        Е тя, ако не е обслужена, да се обслужи първо и тогава да гадем какво и е. Всички филтри, ремъци, свещите наистина също, за боксера поне не са скъпи. Наистина въздушния филтър ако е оцапан може да има чудене - аз след последното обслужване (само масло и филтри) усетих малко промяна в ниските, ама въздушния ми след миналия зимен сезон беше заприличал на г*з Е, малко преди обслужването бях сменил и ламбда сонда де

        За дебитомера, аз гледах на един колега във ВТ боксера (на трента тре обаче ), той ми показва там един дебитомер, щото аз го питах има ли, ама той май не беше като нашите електронен, а от тия механичните с клапата вътре.

        Иначе, тая работа с ниските е толкова често срещана, че причините наистина може да са много: свещи, кабели, дюзи, ламбда сонда незнам тая кола има ли, ама щом е инжекцион трябва да има, дебитомера да кажат какъв е тия дето имат боксери, има ли го няма ли го и може ли да е от него , за друго - да се икажат по-подготвените. В края на краищата и със и без предварителна подготовка колега - те в сервиза ще те видят, колко разбираш, така, че по-добре питай за някой грамотен сервиз, където разбират от италианки, ако искаш вземи и някой познат, дето чува петлите повече и така. И кажи все пак обслужвал ли си я или още не си

        ---------- Post added at 21:36 ---------- Previous post was at 21:31 ----------

        Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
        1,6 и 1,7 са много различни мотори. 1,7 ИМА дебитомер. Колегата ми спомена, че горивната помпа не е оригинална. Може да има връзка и с това.
        Е докато аз съм писал, се включил верния човек
        Все пак електронен ли е или механичен дебитомера на тия боксери, че ми е и на мен интересно
        Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
        Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

        Comment


        • #5
          1.3 и 1.6 нямат дебитомери , а са с МАП сензор, който взима информация на база на вакуума в колектора.
          1.7 16в има дебитомер, който мери дебита на постъпващият въздух през колектора.
          Мисля, че е на съпротивителен принцип, но не съм 100% сигурен.
          145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

          www.ClassicCar-bg.com

          Comment


          • #6
            прав си има МАП сензор и е сменен някакво моторч за ниски обороти и то е сменено лада сонда сменена горивен филтър да въздушен да
            само кабели и свещи не съм сменил другото което ме съмнява е че помпата (горивна) не е оригинална за модела но един "МАЙСТОР" ми каза че не е проблем за ниските обороти по-малкият дебит на помпата по скоро било някакъв датчик .
            П.П благодаря и на Тонов за линка с майсторите в пловдив ще пробвам и там когато имам резултат ще споделя дори и да не работи добре АЛФЕТКАТА станах фен
            Alfa Romeo 156 TS 1.8
            Alfa Romeo 145 1.7

            Comment


            • #7
              Пичове. От мръсен въздушен филтър мотора не може да глъхне. Глъхне когато има повече въздух или това понеже няма как да стане въздуха да е повече, то значи горивото е малко.

              Да се провери газоразпредлението. Да се презацепи на ново и тогава да се търси проблема ако още е на лице.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #8
                колеги колата вече е готова и за сега всичко е супер оказа се ланда сонда макар и нова беше дефектна сложих нова и оборотите заспаха вече не ми гасне
                БЛАГОДАРЯ ВИ за всички съвети сега ми останаха само свещи да сменя надявам се от това да се оправи и трудното палене сутрин
                едипът запалил боксера мърка като тигър обаче колям кеф
                Alfa Romeo 156 TS 1.8
                Alfa Romeo 145 1.7

                Comment

                Working...
                X